Damn!the Same Girl!

最近聽Dennis常常播放這首歌
歌詞內容是說R-Kelly 摳Usher向他介紹他的天命真女
沒想到...最後兩人上的是同一個女人!!!!(噗)
仔細聽內容很有趣....好像在偷聽別人講手機
而且很喜歡一問一答的說唱方式 Yep!
還可以學英文喔~~~~~~~!!

感覺外國人的觀點跟我們很不同!!!
愛情和友情 你會選擇哪一個?
通常對我們來說聽到那樣的事情都很掙扎吧!!!
可是他們好理性 哈哈(廢話這是mv)
我想...應該是我們太innocent了!!!才會很掙扎吧~~~哈哈



歌曲名稱:Same Girl
呂渣不負責歌詞翻譯

Yo!Ush 嘿!亞瑟
What up,Kels? 凱利,什麼事?
Wanna introduce you to this girl,think I really love this girl
想介紹一個女孩給你認識,我想我真的很愛她

Yeah 好啊!
Man,she so fine 天啊!她很正!
Straight up dawg 好傢伙,繼續說下去...
She stand about 5'4" coke cola red bone
(曲線瓶~~~~~~嗚~~~我喜歡這個說法!!)
她身高大概5呎4吋,身材火辣
Damn! 天哪!

She drives a black Durango license plate say "Angel"
她開著一台黑色的Durango,車牌上寫"天使"
(通常會叫Angel的其實都是Devil)
tattoo on her ankle
腳踝上有個刺青
Plus she's making pay so she got a crib on Peace street right on 17th street
而且她必須去Peace street右邊的第17街大道接小孩
And I call her "TT"”還有都我叫他 " TT "

Wait a minute hold on dawg... 等一下,兄弟
do she got a kid? 她有小孩嗎?
Yep! 是阿!
Love Some Waffle House? 她喜歡吃Waffle House?
(美國知名速食連鎖店http://www.wafflehouse.com/)
Yep 是阿!
Do she got a beauty mark on her left side of her mouth?
她在左邊的嘴巴上有一顆美人痣嗎?
Man? 什麼?
Went to Georgia Tech
曾唸過喬治亞理工學院
Yep!是阿!
Works for TBS?在TBS工作?
Yep是阿!
And I can't believe this chick… damn…mm!
我不敢相信這個賤人....該死!

Tell me whats wrong dawg, what the hell you damning about?
兄弟,你在到底在扯什麼,快告訴我,他馬的是怎麼一回事?
I'm your homie so just say whats on your mind
我是你的兄弟,所以我只告訴你,你所說的事
Man I didn't know that you where talking about her
兄弟!我怎麼都不記得你在哪裡提過她
So man your telling me you know her
所以你是說你認識她?
I know her like a pastor know his word
我對她的事情可寥落指掌!

*We messing with...
the same girl same girl
我們竟然被同一個女生耍了
How could the love of my life, and my potential wife be the
怎麼會我生命中的摯愛,和我未來的老婆
Same girl same girl 竟然會是同一個女生
Man I can't believe that we,ve been messing with the... 
Same girl same girl
兄弟!我不敢相信,我們居然會被同一個女生耍了

Thought she someone that I can trust
雖然,她是一個值得我託付終生的人
but she's been doubling up it on us
但她怎麼可以腳踏兩條船!
You can't, man we've been messing with the same girl
妳不可以這樣,兄弟,我們被同一個女生耍耶!!

See I met her at this party in Atlanta
我在亞特蘭大的派對遇見她
Well I met her at this party in Chicago
喔,我是在芝加哥的派對遇到她
She came right up to me given me conversation
她從我右手邊出現和我聊天
I said do you got a man she sad no, with no hesitation
我問她今晚有沒有人陪,她毫不猶豫的回答沒有
 
Well it must be a music thing cause she said the same to me
難道這是一首芭樂歌嗎?她也是這樣跟我說!
With a party all in my face, when I'm laughin and buyin her drinks
整個派對裡我一直看著她,不管是我在笑或是和她喝酒
And she whispered in my ear and said can you take me home
然後她在我耳邊輕聲的說,你可以帶我回家嗎?
Me too 我也是!!
Man she was in the Chi singin that same song
天哪!她怎可以如此輕鬆地做出同一件事
Is that true 這是真的嗎?
And I thought it was true confession when she said I love you
我想當她說愛我的時候,是真的告白嗎?
Man I thought her body was calling when she said I want you
兄弟,我以為是她的身體正在呼喊她需要我
Look I even got some pictures on my phone
你看,我的手機還有她的照片!
Look at there how shes is with some boys shorts on
看這裡,她還穿著我的衣服勒!

We messing with...
the same girl same girl
我們竟然被同一個女生耍了
She's the apple of my eye, and my potential wife be... 
她是我心肝寶貝,我未來的老婆
the Same girl same girl
竟然是同一個女生
Man I can't believe that we’ve been messing around with... 
the same damn girl Same girl same girl
兄弟,我不敢相信,我們居然會被同一個該死的女生玩弄
 
Thought she someone that I can trust
雖然,她是一個值得我託付終生的人
but she's been doubling up it on us
但她怎麼可以腳踏兩條船!
You can't, man we've been messing with the same girl
妳不可以這樣,兄弟,我們被同一個女生耍耶!
 
She said she got me on ringtone
她說她有我的手機鈴聲
Are you talking about the pink phone?
你是說粉紅色那隻嗎?
Mm-mm the blue one
嗯.....是藍色的!
Man she told me that one was turned off
天啊!她跟我說,那隻被停用了
 
Its obvious that shes been playing us playing us
這很明顯的就是她在玩弄我們嘛!
Or constantly she's been lyin to us lyin to us
還不斷地欺騙我們!
Don't like the way that she's been goin bout it goin bout it
不喜歡她這樣一次又一次地耍我們!
 
Kels what do you think we should do about it do about it
凱利,你認為我們該怎麼做?
Well call her up at her home, she won't know that Im on the phone
嗯,打電話到她家,她不知道我也在線上
Yeah man that's the way 好,兄弟就這麼辦!

Homie we about to bust this trick
兄弟,我們要拆穿她的詭計
Man just ask her to met up with you and Im gonna show up too
兄弟,直接約她出來見面,然後我也會出現
And then she wouldn't know what to do
到時候,她一定手足無措
Well be standing there singing
傻站在那

We messing with the same girl same girl
我們竟然被同一個女生耍了
She's the apple of my eye, and my potential wife be...
 the Same girl same girl
她是我心肝寶貝,我未來的老婆,竟然是同一個女生
Man I can't believe that we've been messing around with... 
the same damn girl Same girl same girl
兄弟,我不敢相信,我們居然會被同一個該死的女生玩弄

Shes gonna looks so stupid when see us together
她一定很驚訝,當她看到我們倆同時出現
You can't, man we've been messing with the same girl
你不可以這樣,兄弟,我們被同一個女生玩弄了!
See she was taken flights going back and forth
等著瞧!到時候他就得來回奔波了
I would pick her up at the Airport
我會去機場接她

Man I really can't believe the...
兄弟,我真的不敢相信這是...
Same girl same girl
同一個女孩....
Hey...The same girl same girl
嘿....同一個女孩....

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 莎拉醬 的頭像
    莎拉醬

    你好,我是莎拉小姐。莎拉醬。私は サラちゃんです。나는 사라이에요. I am Sarah Lu.

    莎拉醬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()